ZAPEWNIAMY 14 DNI NA ZWROT PRODUKTÓW
Użytkownik (Kupujący) ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów poinformować Sprzedawcę na adres e-mail info@babesvitamins.pl o odstąpieniu od umowy sprzedaży, bez konieczności podawania przyczyny takiej decyzji.
ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Kupujący może złożyć wraz z formularzem zwrotu lub jednoznaczną deklaracją, z której jasno wynika, że odstępuje od umowy.
Formularz zwrotu znajduje się TUKAJ (kliknij).
Zakupione produkty należy zwrócić Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zakupione produkty należy zwrócić Sprzedającemu w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu i w niezmienionej ilości, chyba że produkty ulegną zniszczeniu, uszkodzeniu, zagubieniu lub ich ilość zmniejszyła się bez winy Użytkownika (Kupującego). Jeżeli paczka pocztowa, w której Użytkownik (Kupujący) otrzymał zamówione produkty, jest fizycznie uszkodzona, brakuje jej zawartości lub nosi ślady otwarcia, Użytkownik (Kupujący) musi wszcząć procedurę reklamacyjną na Poczcie Słowenii (Pošta Slovenije), w DPD lub GLS.
ADRES DO ZWROTU PRODUKTÓW
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Słowenia.
Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUKAJ (kliknij).
Jedynym kosztem, jaki ponosi Kupujący w związku z odstąpieniem od umowy, są bezpośrednie koszty dostawy i późniejszego zwrotu towaru na adres dostawcy. Usługodawca zwraca Kupującemu równowartość ceny zakupionego produktu. Usługodawca nie zwraca kosztów dostawy.
Po odstąpieniu od umowy, w której wykorzystano bonus (np. bezpłatną dostawę), środki te są traktowane jako rabat i nie są zwracane Użytkownikowi.
W przypadku zwrotu produktów Sprzedawca zwraca Użytkownikowi (Kupującemu) uiszczoną kwotę lub wykorzystany bon podarunkowy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy, natomiast wszelkie wykorzystane kody promocyjne i inne rabaty nie są zwracane Użytkownikowi (Kupującemu). Zwrotu uiszczonej kwoty Sprzedawca dokonuje na konto osobiste lub rachunek bieżący Użytkownika (Kupującego). Równowartość wykorzystanego bonu podarunkowego Sprzedawca zwraca w formie przelewu na konto Użytkownika.
NIEWŁAŚCIWE PRODUKTY W PACZCE?
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, prosimy o podanie szczegółów (w tym zdjęć) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.
PACZKA NIE ZAWIERA WSZYSTKICH PRODUKTÓW?
To dla nas bardzo ważne, abyś otrzymał kompletne zamówienie! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zostało wysłane na czas oraz dostarczone w dobrym stanie.
W celu dostarczenia brakujących produktów skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.